Skönt att höra... ELLER?!

Vad bra då för jag har alltid trott att Ri verkligen inte är min typ. Alltså han är ju min men han ser inte ut som jag hade tänkt att min framtida man skulle se ut. Men nu verkar det ju som att vi kanske kan ha en framtid tillsammans ändå.
 
Kul.
 
(OBS det ÄR kul. Verkar bara som att jag är sarkastisk men det är jag inte. Skulle inte kunna tänka mig nåt mer hjärtekrossande än om spåkulan hade sagt att jag borde dumpa Ri och inleda ett nytt passionerat förhållande.)
 
(Vänta va?? Var det exakt det som spåkulan sa till mig för några dagar sen??
Nee, Ri är ju inte mitt ex. Om han inte har gjort slut med mig när jag sovit eller att jag har förträngt det och han har inte hjärta att säga det igen så han låter mig leva i min lilla bubbla.
Shit, spåkulan ljuger ju aldrig. Måste vänta tills det blir en ny dag och se vad den spår till mig imorgon. Helt nervös nu ju!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0