Spaghetti och filmkväll med godis


Fasen vad konstigt det blev nu med bilderna.. Varför blir det såhär ibland?
 
Aja, det var väl lite spännande med en liten förändring för oss alla som är vana att se allt se likadant ut dag in och dag ut här på bloggisen. Det ni ser är iaf två bilder på oss igår kväll när vi mumsade spaghetti bolognese med massa balsamvinäger i. Fy satan i gatan vad gott det blev alltså. Varför har jag inte kostat på mig en sån liten dyrgrip tidigare? Så jäkla dyr var den ju ändå inte.
 
Sist vi käkade spaghetti var på flygplatsen i Chiang Mai och FY FAN vad äckligt det var. Jävla Ri som ville beställa den lilla miniportionen med brun köttfärssås som smakade kossa. Vi sörplade bara i oss spaghettin då och bestämde oss för att jag skulle laga RIKTIG spaghetti när vi kom hem. För jag gör den godaste spaghettin i världen säger Ri. Hm, kan jag nog hålla med om.
 
Sen efter middagen hade vi filmmys med godis! och apelsiner. För godiset tog slut rätt snabbt och som den perfekta flickvännen jag är så lät jag honom äta upp de sista maraboubitarna även fast jag hade kunnat strypa en kattunge för att få dem själv. Han borde se det som ett bevis på hur mycket jag älskar honom.
Nallar'n kan inte heller hålla tassarna borta från svenskt godis som slår allt godis i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0