WHITE TRASH MAMA'S PREGNANT

WITH A GIANT ICECREAMBABY!! Känns inte som att det är dags att föda riktigt ännu om man säger så hehehe. Hade planerat mumsig spaghettimiddag, till och med köpt ost och balsamvinäger för att lyxa till det ordentligt men så berättade min partner att vi skulle på parmiddag ikväll och snaska BBQ.
 
OCH som jag tidigare berättat så är det buffé och vad har buffen mer än kylling, kött och annat snusk att grilla? JOOO GLASS I STORA LASS.
 
Det jobbiga är bara att glasskålarna är typ lika små som äggkoppar och alla tar bara en gång. Jag brukar ta en stor soppskål och sleva upp tills den är fylld och sen blir det påfyllning så många gånger jag vågar tills personalen börjar se stressad ut över om glassen ska räcka till alla gäster.
 
Sen knyter Ri ett rep om min hals och spänner fast mig bakom moppen så rullar jag hela vägen hem. Så tjock blir jag av buffé alltså.
 
 
På bilden är det dock en fyra dagar gammal bajsbebis som ligger och vilar i kaggen i Pai. Har ju fortfarande lite problem med kaggen sen min lilla salmonellasläng faktiskt.. Den sväller upp sådär som på ett biaffrabarn så fort jag äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0