YEY äntligen en utekväll

Doften börjar avta och långsamt ersättas av konstgjord blomlukt från små rosa burkar som vi placerat ut i hemmet. Tack, Madde för tipsen men jag vet inte vart jag kan få tag i en ozonmaskin haha.
Har sprutat vinäger i badrummet idag.
Just för tillfället stinker endast köket och badrummet.
 
Igår kväll hade jag kul. Det var jäkligt länge sen jag var ute och hade en riktig partykväll och sov till klockan två dagen efter så det var efterlängtat. Ri hann gå på bröllop, skura golv och åka och handla doftprylar innan han tyckte att det var dags att väcka mig och säga god eftermiddag.
 
Och nu har jag ju en kamera så nu jäklar ska ni få se bilder!
Ri slog mig i pannan när han såg den sista bilden. Naughty som jag är så har jag böjt in överläppen även fast han har förbjudit mig att göra så och jag har lovat att sluta. FY MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0