Yeah måndag

Ibland förstår jag inte vad folk tänker. Visst, alla är ju dumma någon gång och retas och håller på. Men jag läste precis på aftonbladets hemsida om en tjej som blev mobbad i skolan.
Hon fick hotbrev från sina skolkamrater, de misshandlade henne och sa taskiga saker till henne hela tiden så att hon inte längre vågade gå till skolan. Och rektorn sa att hon hade missuppfattat det! Hur kan man vara då dum? Tjejen som de skrev om hade till och med planerat att ta självmord! Jag tycker alla ska läsa den artikeln som är så dumma i huvet som håller på att mobba de som är ensamma. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,935309,00.html
De flesta blir väl retade någon gång i livet antar jag.. Men det ska inte vara så att man mår dåligt av det.

Men nu måste jag plugga, jäättekul! Sen funtar jag på att ta mig lite hallonpaj som mamma bajkde igår.. jättegod!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Frida

aaah! Fy fan vad arg jag blir när jag läser sånt där...
Förresten vill man inte ha gula, lila eller prickiga strumpor, och röda är faktiskt förbjudet för vissa! :-P

2006-11-21 @ 16:31:19
URL: http://fridzor.blogg.se
Postat av: Ernst

Såklart!
Den gammla goda tiden slår allt!

kanske käka lite mandlar med va? ;D

2006-11-21 @ 20:16:24
URL: http://hanniss.blogg.se
Postat av: Lisen

Vad förståndig du är min vän :p

2006-11-21 @ 22:09:03
Postat av: Lisen

De kostar 60-70 kronor min vän

2006-11-22 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0