angelica har aids

Nu ska jag vara duktig för Johannas skull och blogga.
Igår lyckades jag prata med Johanna i nästan en och en halv timme på Skype efter allt krångel från min dumma dator. Det kändes nästan som om du var här när vi satt här och bara pratade om ingenting! Jättemysigt. Fick tyvärr ingen skiva till webcamen idag av Sara för hon hittade ingen men jag ska leta vidare, Stella kanske kan låna mig en? Sen ska ni alla få träffa Señora Tetilla, kanske presenterar hon sig för Mathilda också?
Om det fortsätter så som det gör nu med kontakten mellan mig och Mathilda känner jag att det inte kommer gå bra, om du läser detta vill jag att du kontaktar mig! Jag saknar dig!! Det känns som om alla ni har varit borta hur länge som helst bara för att Mathilda har varit borta så länge :(

Men bara för att jag nu inte har något bättre för mig än att berätta vad jag har gjort den senaste veckan så gör jag det, stackars er för dte har inte hänt något kul alls!
Måndag. Jag var i skolan och bla bla, Levnadslära.. Sen slutade jag halv två och åkte då hem till Stella och råkade somna lite i hennes soffa som man alltid råkar göra efter skolan. Men sen åt vi lite glass och busade, sen började det spöregna och hagla och när det lugnat sig traskade jag hem och fick hoppa långt för att inte behöva plaska runt i sjöar som nu låg på gångvägen. Sen ringde Elin och bad mig sova hos henne och när jag kom dit hade hon gjort jättegod middag, sallad och gucca som vanligt! Sen var jag arg och sur och var inne på datorn och bloggade.

Tisdag.  När jag gick till skolan attackerade Elins granne mig och sa att Elin var alkolist (för att ELin hade slängt soppåsar med spritflaskor och ölburkar i på hennes tomt fick jag reda på sen) och jag blev rädd och gick fort till bussen. Sen var det en jobbig dag i skolan.. Så jag råkade få "håltimme" istället för italienskan och då orkade jag ju självklart inte gå på Levnadsläran sen heller så jag åkte hem och tog det lugnt och ringde Lisa en snabbis. Hon lät glad och det kändes ju bra!

Onsdag. Vi fick reda på att vi inte skulle ha någon idrott så vi tänkte "naaaaaajs" så pratade vi med vår nya lärare i medieproduktion som heter Staffan så vi fick skissa lite på våra nya designer till våra förpackningar hemma. Då fick vi alltså sluta 11:25 så då åkte jag och Sara hem till mig och käkade lunch och tittade på SATC och Populärmusik från Vittula.

Tordag. Hade ingen engelska så vi hade bara två lektioner, började tjugo över elva och slutade två. Så då åkte jag och Sara hem till mig idag igen och bakade hallonrutor. Sen pluggade jag lite matte och datanördade mig hela natten.

Fredag. Idag började jag tjugo i ett för att jag råkade hoppa över italienskan igen! Ska inte göra så mer men annars skulle jag ha haft över tre timmars hål och det orkade jag verkligen inte! Så jag gick till skolan och hade läxtest i matte och började matte B-kursen sen gick jag och Sara till Nacka Forum och köpte en sexig franstång på Åhlens. (Japp, den förra har gått sönder den också!) Så nu irriterar jag mig på Gulsnoppmicke enormt mycket för han kan verkligen inte prata svenska!!!
Han pratar bara engelska hela tiden och jag vill bara dööööööda, döda döda honom!

Bajsa nu är jag jätteirriterad men det kunde vart värre! Eller hur?
Mjao nu måste jag lugna mina nerver för jag är helt hyperaktiv nu och det kanske märks i hur jag skriver!
Pussar och kramar jag saknar er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flcika, du har gjort din laxa!
Fortsatt att skriva, jag vill veta ALLT som hander i ditt liv!
foresten sitter jag o vantar pa att du ska logga in pa skype nu din rackarbajsare!
pussss fran din hanniss

2007-09-09 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0