Samorost

Shit jag är så galet skön i huvet nu, pratade precis med Johanna på skype men jag var så seg i hjärnan att jag vet inte vad.. Sitter nu och spelar samarost för det blir jag glad av!

I fredags var det lite party hemma, mest Fredriks kompisar och jag träffade min snygging från studentskivan (fick hans nummer!!) och så var Johannes där och inte alls så oväntat gick vi ut lite och sen hände massa bajs men det löste sig.
Någon spydde i handfatet både upp och nere, det låg glass i kaffebryggaren och spermafläckar på mattan och köksfönstret men jag var glad ändå.
Igår var jag på maskerad hos Karl och det var kul till en början men jag som är så inte intelligent strulade till det lite igen. Malin hällde vatten i hela mitt aniskte så jag fick mega-superdamp och ville slå henne och alla trodde att jag låg och sova i mina egna spyor för att jag var blöt och allt det är Malins fel. Det är hennes fel att Karl nu hatar mig!

Nu ska jag fortsätta spela samarost. Smek på alla

Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha var det maskeraden som adam var typ james Bond på? vad va du?
Me gusta tu!

2007-10-02 @ 11:22:08
Postat av: Frida

Jag var hippie! Men Adam var ju dålig, han hade typ skjorta och en pickadoll!

2007-10-03 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0