Snart ensam nu.

Kom hem från Lisa för en timme sen kanske. Om ett dygn är jag ensam här i Sverige, mina tre bästa kompisar har lämnat mig här hemma men jag tänker som jag alltid gör det kunde vart värre. Och ja, tänk vad mycket värre det kunde ha varit.
Älskade älskade Stickan kommer också lämna mig, man märker att han blivit äldre. Nu på senare dagar har vi nästan inte haft någon kontakt óch jag känner knappt igen honom bakom hans stora fluffliga dreads. Han börjar mer och mer söka sig till sina rötter på Jamaica och ta avstånd från Sverige. Jag tror att allt det här med Buju har tagit knäcken på honom men nu kanske han träffar någon ny i Spanien, det kommer vara gott för honom även fast han säger att han aldrig vill glömma.
Ska lägga upp min krönika om URF-07 sen så ni kan få läsa den. Fick inte med allt jag ville men känner ändå att den speglade liite vilka roliga människor vi träffade även fast Claes Pile till exempel inte går att beskriva, han är något man måste uppleva!
Nu ska jag sova och egentligen läsa johannarobin.blogg.se men jag ska upp såå tidigt imorgon och ha levnadslära klockan åtta i A301. Måste vara pigg och alert så jag orkar med dagen.
Pussar och kramar på er där borta. Saknar er jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0