Snöstorm i september


Den här supercoola bilden hittade jag på URF's hemsida och den föreställer ingen annan än Claes Pile, jag imsstänke även starkt att det är hans kära sambo samt deras son Vidar (som för övrigt gillar grönsakspuré enligt Claes själv).
Annars det här en helt vanlig dag i början av september förutom det där lilla snöovädret som kilade förbi här över Stockholm och orsakade lite kaos på olika håll och både upprörde och skrämde. Men till de som klagar vill jag bara framföra; det är erat eget fel! Det är ni som förstör miljön!
Det andra lite tråkiga och ovanliga som häde idag var att Lisa lämnade landet och kvar av familjen finns nu bara jag, men underbar som hon är (tack!) fick jag låna en superdupermysig kofta och en snusnäsduk som jag kan snyta mig i när jag gråter efter er!
Och nu sitter jag hemma hos Elin, proppmätt efter en god sallad och gucca, och ska hjälpa henne att göra läxor. Själv har jag inga och det är tur, justja tack Mathilda och Lisa för att jag fick "intervjua" er till min engelska artikel. Era ord hjälpte mycket även fast jag fick "ta orden ur er mun". Mathilda, du kanske inte förstår men jag tog några påhittade meningar som du har "berättat" för mig om dina utlandsstudier. :)
Idag var jag faktiskt på Levnadslära för första gången, skulle ha gått med Sara men hon var tvungen att åka till akuten med sin skadade arm så jag fick åka dit själv. Lite pirrig i magen var jag men jag lovade mig själv att vara modig och självständig så jag tog mod till mig och var riktigt pratig på lektionen och det gick utmärkt så nu ser jag fram emot nästa lektion.
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och läsa Mias Hemlighet och vänta på att Elin ska lära sig massa NK-grejer. Vilket lär ta en jävla tid eftersom det tar lång tid för hennes sega hjärna plus att hon ligger och pratar i telefon eller sms:ar hela tiden eller skrattar åt att hon tycker att hon är så rolig.
Pussar och kramar, saknar er jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Din Hanniss

Hej det har blir ett kort meddelande.
Jag saknar dig.
Hoppas du mar bra, nu ska jag kolla pa OC och sen ska jag sova. Puss Puss alskade van, jag tanker pa dig ska du veta!

2007-09-03 @ 22:49:25
Postat av: Lisen

Ååååh, Claes Pihle!

2007-09-18 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0