Vem nollade vem?

Sitter här hemma nu en fredagkväll och är sjuuk! Ska snart kila iväg till The OC (Oh yes!) för att hyra film och köpa massa gott så ska jag och Natalie sitta hemma och sörja allt!
Igår var det då nollning och som jag vet vill ni höra om hur det var! Så varsågoda..
Vi samlades, några tvåor, i Slussen klockan fem och gick in på Konsum och köpte ketchup, ägg, mjöl, läsk och hundmat. Sen halv sex kom alla ettor och vi delade in dom i lag sen kilade vi iväg till Norrmalmstorg. Där fick de krya med sina lag nästan till Stureplan, oh ja de klagade högt över hur ont det gjorde!
Mitt lag vann den tävlingen då, 20 poäng till oss. Sen fick de göra massa uppgifter som typ lägga sig i en frysdisk, bada i fontänen, ta en främling på stjärten, dricka ägg osv. Då var mitt lag värsta bangers men vi försökte få dem att tagga till men de klagade hela tiden! Sen åkte vi till Tollare Folkhögskola(?) och lekte massa lekar och försökte supa ner dom men de tyckte att vi var så snälla så det var tråkigt, hälften var jättefula och den andra hälften var helt nyktra och sura.
Sen gick jag, Frida och Dennis tror jag det var, och hämtade ägg, mjöl, hundmat och läsk och hällde runt lite på alla ettor. Men rätt vad det var såg jag en ketchupflaska i handen på en etta och innan jag hann reagera tog fem killar i ettan tag i mig och bar upp mig och äggade mig, hällde sirap i mitt hår och mjöl på hela mig. Så idag var inte min jacka så fin när jag skulle gå till skolan.
Men vi hade ju råkat få i oss lite av ettornas sprit så det gjorde inget just då.. Det kunde ju vart värre! Sen när vi skulle hem kom polisen och försökte ta ifrån mig min Coop X-tra Apelsinläsk som jag gick och drack på. De satt i sin lilla bil och luktade i flaskan ett bra tag innan de insåg att de inte skulle komma någon vart med att ta min läsk! Så de åkte iväg men när vi kommit lite längre fram såg vi att en kille vid namn Erik tror jag, hade ramlat och slagit i huvet. Så jag vinkade in polisbilen igen och de tog hand om honom. Sen råkade allt bli lite fel, Frida övertalade polisen att köra hem honom till hans päron (meeean!!) så det gjorde dom.. Och det var ju inte sådär jättebra va. Men jag och Dennis dansade lite runt polisbilen och sjöng tills poliserna tyckte att vi var skitjobbiga och åkte därifrån. Jag lägger upp bilder sen när jag har fått dom av Frida.
Sen åkte jag, Frida, Alice, Malin och Sara hem till Frida och sov. Nästa morgon vaknade jag tjugo över fyra och kunde verkligen inte somna om, låg och tänkte på pizzor, bullar och tacos till kvart i sju när Alice vaknade och då blev jag jätteglad.
Men nu är jag som sagt sjuk och måste skynda mig och träffa Natalie. Skriver mer sen om vad som hände idag!
Pussar och kramar, idag är det fem veckor kvar t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0