Pang Prego

Alltså jag håller på att fylla i ett sånt här personlighetstest för att jag ska kunna få ett eget Pang Prego-program. Men det är så jävla svårt! Betyder det att jag itne vet vem jag är?
Det är tom svårare än när jag fyllde i min lumpenansökan som jag för övrigt inte har fått svar på ännu.. Är det ingen som vill ha mig? Jag bygger på gymmet varje dag!

Vad vill jag veta mer om? Typ den svåraste frågan i världshistorien. Allt! Utom typ vad Göran P käkar till frukost (för det vet jag redan). Nu e det Scrubs!

Här kommer även andra stretchingbilden som önskat!

image81

Hoppas den är lika skön som den förra.

Kommentarer
Postat av: sara

skönare

2008-04-22 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0