Imorgon e Dodlar'n tillbaka!

Den danska dimman har börjat lägga sig och jag börjar för första gången i mitt liv göra saker jag bör göra, jag har inte skjutit upp saker. Idag ex. åkte jag med min trogna följeslagare Mathilda in till polisen och fixade mitt nya pass och blev inte alls förskräckt över resultatet, söt tjej!
Efter det åkte vi till East Street och bytte piercing och köpte en ny ostplugg.. Lyckades även köpa lite trosor som jag har planerat att göra i cirka två år plus det hittade jag en wunderbar sjal.

Vi satt på en bänk ett tag som vi så ofta brukade göra hemma i Danmark och käkade på våra danska kakor. Vi åt även upp de sista rörsnacksen så snart bör man bege sig tillbaka för att köpa nya. Finns på Super Best för ynka 5 spänn!

Hemresan till Köpenhamn kommer att ske den 11 september.. Oj oj, såg jag nu! Dagen då Elijah och Louise blev tillsammans, terrorattentat plus Anna Lind. Men kul ska vi ha! Tyvärr kan vi inte bo på ungdomsgården eftersom den bara har öppet på sommaren så det blir Sleep in Heaven som var våra planer för förra resan.

Städade ur min garderob nu precis när Mathilda gick hem, hittade kläder jag hade glömt att jag ägde som jag lär börja använda igen. Men nu måste jag sova för imorgon ska jag leka med Ninisen och sen ska jag självklart träffa min sistah (Mathilda) och Johanna.



Ps. Pratade med Lorenzo di Florenzo idag.. Min trashcan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0