Jag hatar Nacka

Man kan väl inte välja själv vad man gillar och inte gillar.. Varje dag blir det big fight här hemma på grund av mat. Kanske är därför jag har gått ner fyra kilo bara för att mina middagar denna sommar har bestått av keso och blåbärssoppa eller knäckebröd.
Nyss fick jag en utskällning för att jag inte kunde komma på vad jag ville att de skulle köpa till mig till middag, jag orkar inte tänka på sånt och jag orkar verkligen inte stå och laga mat när jag är sjuk, fatta!
Blää, jag vill bara åka till Danmark!!
Men det kan jag inte nu eftersom alla mina pengar måste gå åt att köpa onödiga saker för att jag aldrig kan få behålla något för mig själv, jag menar vem får ut vad av att sno batteriet till min supermoderna Nokia från 1700-talet? Horor!

Kunde jag så skulle jag fly med en gång, men jag vet att jag bara skulel komma tillbaka till helvetet och då skulle allt kännas värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0