Jag vill inte vara sjuk längre

Usch vilken ångest jag har. Ligger bara hemma och väntar på att bli frisk. Eva sa åt mig idag att städa mitt rum lite för att jag skulle göra någonting istället för att bara ligga och se om jag orkade, klart jag orkade!
Men sen fick jag feberfrossa och var tvungen att ligga och sova lite, kommer nog inte orka gå till skolan imorgon eftersom hela mitt huvud snurrar.. Måste ju gå till skolan snart känner jag, kommer missa allt!

Sen imorgon är det ju Mathildas framflyttade födelsedag.. Det verkar som att den kommer bli framflyttad ännu en vecka, eller iaf tills på onsdag för jag lär ju inte orka ut och parta imorgon om jag inte ens orkar åka och handla godis med min mor.


Jag och Sara kommer ha bästa projektarbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0