Agressivt heligt krig

Idag har jag däremot skärsår på armarna! Livet på jobbet sliter på en, man river sig och får tränigsvärk. Idag fick jag jobba inne, tack gode gud! Men imorgon är det ut på åkern igen och trampa tills fötterna blöder.
Klockan är way too much för att vara uppe! Över halv tio, det betyder att jag ska ligga ner i sängen och sova nu för att orka upp imorgon bitti och jag som inte ens har bestämt mig för vad jag ska ha med mig för lunch imorgon.

Har så mycket att göra nu, Fuleil fyller år imorgon, det är midsommar, jag måste klippa mig, packa och gå på gudstjänst. Sen ska man hinna slappna av och njuta av denna långa helg man får nu för nästa vecka blir ett helvete med jihad jihad och allt vad det innebär.
Nej nu går jag och gör en macka, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0