Fly on

Kom att tänka på en lite smårolig grej som hände i fredags. Jag och de två militärerna var ute och vandrade i Björns Trädgård när vi alla tre tittade ner på marken och ser till vår stora fasa att där ligger en DVD. Inte vilken DVD som helst utan något i stil med Destination Daimkrysset, framsidan täcktes av ett stort svart hål (japp, anus praeter!). Vi flinade lite och skämtade lite om att där ligger ju vår film och så.
Men så kommer herr Björn, stannar till, tittar ner och tar upp filmen. Gjorde ett kap! Vi fick oss ett skratt alla tre.

Men idag har jag träffat Elin fast hon blev tråkig nyss, ville inte kolla på Joelbitar eller stanna kvar och leka. Hon satte sig på tvären som en treåring och lämnade mig här ensam med min onda mage. Om jag vore som alla andra supernördiga fjollor i det här landet skulle jag väl bänka mig framför teven och kolla på när Blair knullar Chuck och skrika om hur sööööt och perfekt Dan är. Men icke då!
Jag gör inte sånt.
Själv ska jag kolla på Greys Anatomy eller på den här serien där de har så jävla bra skådespelare.. Vad heter den? Justja Andra Avenyn, där kan vi snacka om en serie som håller klass och stil i alla väder. Den bittra sanningen om ungdomarna i Göteborg, inte alls som Vita Lögner som bara var någon dålig 90-talssåpa som man tyckte var bra för att man var sju år och pantad. AA värmer mitt hjärta.

Tills vidare.. Wingardium Leviosa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha andra avenyn suger

2008-03-04 @ 20:54:24
Postat av: a

avada kedavra, fruuuda

2008-03-06 @ 14:28:22
URL: http://annasbl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0