Om min ångest

Sex ynka dagar kvar! Och vad gör jag? Sitter hemma och käkar pannkakor med sylt och grädde.. Hm, men jag ahr iaf börjat träna igen, ganska bra sådär två veckor innan då hinner man verkligen komma i form. Funtar på att fuska.
Åh, jag har sån beslutsångest om jag ska göra det eller inte. Ska jag fuska eller bara göra det och skita i vad som händer sen? Eller ljuga och satsa? Blää jag hatar när det är upp till mig, jag vill bara att någon annan ska göra saker åt mig så jag själv kan klaga.

Har småångest över det mesta, eller kanske inte små. Brutal ångest över allt! Hur ska jag klara detta? Faan att jag inte bodde i Örebro så hade vi kunnat göra det tillsammans, vad underbart det hade varit. Vad hemskt att jag bara är en jävla dag före dig! Kan inte jag få vara efter? Det kan jag..

Har kommit på vad jag ska använda alla mina mynt till.. Fast det får nog bli nästa år, eller i december. Finns så mycket jag måste göra, måste åka till Danmark och Tyskland. Och plugga, jobba och styra upp all skit!


Fan nu blev klockan sådär mycket igen och jag har inte blivit klar med religionen, har en jävla massa kvar att skriva men det kommer jag inte göra. Får bli bra som den är för nu ska jag ta tag i skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0