Om mr. Dreamboy

Ibland undrar jag hur svenska folket tänker! Vissa verkar vara dumma i huvet, jag menar hur kunde man rösta ut Loulou?! Hon är ju typ skönaste människan, hur kunde man låta ex. Sepideh eller Anna aka. ful kärring?

Igår var kvällen på Mikaela förvandlade korvfest till brödfest och vi käkade chips och after eight.

Idag har jag varit i Nacka forum med Eva, fick ett par vantar och två mössor. Så träffade jag på familjen Robin och Sofia avslöjade att Johanna låg hemma och var av någon underlig anledning spysjuk, något som hon själv förnekar.
Sen såg jag mr. Dreamboy! Eller det avr väl mest han som såg mig, själv stog jag där med tungan hängades ute och tänkte på annat men när jag var på väg hem sen fick jag trevliga sms. Kanske fångar jag min dreamboy, Malin kommer hur som helst aldrig få veta vem det är!

Nu har jag precis varit och handlat med Eva, skulle köpa godis men jävla konsum har ju aldrig mina favoriter. Men jag är ändå på rätt bra humör för vi fikade på ett mysigt café i forum som kändes som att man var i Paris och det gillade jag.

Nu ska jag leta fram mitt godis och ladda inför den stora Kvällen! Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0