Det är påsklov, blä jag hatar post

Ibland hatar jag att vara jag, exempelvis just nu. Kanske imorgon också.
Det blir till att stiga upp ur sängen vid halv sju imorgon, slänga i sig en torr knäckebrödsbit och kasta på sig posten-kläderna på väg till bussen. Gillar jag det? Inte säker.
Sen blir det krig på halkbanan, inte riktigt säker på hur jag känner där heller. Hur som helst har jag börjat ta tag i min körning nu, börjat plugga pytte och kört lite lektioner, bokat knarkkursen osv. Upptäckte bara att jag råkat boka en lektion tidigt på morgonen efter SI3 skiva.. Antingen avbokar man den eller tar en jävla chans och hoppas att man inte dricker något kvällen innan.

Hur som haver, måste egentligen sussa bums! Men det är alltid vid tillfällen som dessa som man fastnar framför datorn. Hittar en SKITROLIG blogg om en fjortis som säger dumma saker och inte kan stava, kommer på hur viktigt det är att kolla mailen, hittar asroliga klipp på youtube osv.
Därför ska jag dyka ner i sängen och hoppas att jag bryter nacken nu, skulle va så skönt = sovmorgon!


Ibland saknar jag mina tjocka kompisar, DOCK INTE PÅ VINTERN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0