Fest på jobbet


Något suddig bild men även de blinda kan ju läsa vad det står! FEST PÅ JOBBET! Har jag missat något eller? Varför blir aldrig jag bjuden på dessa fester? Där stod jag i min ensamhet och klunkade vatten och upptäcker att party-posten verkligen är party-posten, som jag och Hanna har skojat om det och så är det sant!

Idag har jag ett berg av plugg att mala igenom, jag mulade i mig två kilo oliver och fick ont i magen dessutom. Det gjorde ju inte pluggandet så mycket bättre. Men jag har läst psykologi och svarat på frågor, rättat en svenska-pryl, googlat aura, skrivit lite om hippies och cyklat runt i hela östra orminge. (Inte för att cykeln hade något med pluggandet att göra.)

Nu vill jag kasta mig i sängen, men jag vill (måste) samtidigt plugga psykologi. Problemet är att jag vill även läsa en god bok men mest av allt vill jag bara kasta mig i sängen och vakna 2 juni!

Mösspåtagning på torsdag, Monica Ernbo vill att vi ska vara finklädda. Det vill inte jag, funderar på att trotsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0