Glitter, pirater och japanska ragg

Pirate bay blev besegrade, rätt eller fel? Själv är jag enormt emot olagliga handlingar av alla dess slag, så även de aktiviteter man pysslar med här.
Igår var jag som sagt på teater, Emelie, Hanna, Maria och deras enormt stora klass spelade en lite teater som jag inte förstod allt för mycket av. Men så brukar det vara när jag går på teater, man går bara dit och leker att man är estet och gillar när folk springer runt och drar sig i håret och skriker. Sen helt utan förvarning tar det slut.
Stella var där, vi gick till nyöppnade (?) Donken i Sickla och mölade pommes och spanade på potentiella män till mitt framtida barn, vi hittade en. Inte säker på att jag vill gifta mig med någon som jobbar på McDonalds bara..

I morse vaknade jag, klädde på mig och åt/drack en smoothie. Sen gick jag och kollade min supercoola mobil, jag hade fått ett sms som sa mig att det inte var någon skola idag. Härligt, så jag gjorde scones och åt tillsammans med Fredrik. Nu ska vi åka in till stan och leta efter något fint att köpa. Kanske något jag kan ha på mig på söndag?


Drömde en väldigt odd dröm om mina kaniner i natt, sen kom min gamla söta katt tillbaka också. Fasen vad förvirrad jag var! Jag vill ha såna där kissråttor igen.
PS. Detta är inte djurporr även om det ser ut så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0