Jag ar verkligen forvirrad

Shu bre jag lever. Idag ar det dagen innan man far doppa. Hihi jag kommer inte fa den julklappen jag ville ha.. Javla Fredrik kan slappa en fis och suga in den genom nasan.
Ikvall ska vi kaka tomtegrot hos Mia, idag har jag jobbat hela dagen sa jag ar supertrott. Men ska nog aka ivag och leka lite med Ellinor och hennes foraldrar for dom ar har nu.

Ikvall ska jag nog ragga pa Ri mohahahhaa.

Skoja ta nu inte det har sa allvarligt. Eller gor det forresten for det ar sant.

God jul och kyss till dom som laser detta! Hoppas er jul blir trakig for jag har noll julkansla och har ingen lust att alla andra ska sitta hemma och mysa i raggsockor och kaka lussebullar och dricka glogg medans jag ligger och steker pa stranden och blir brun och sexig. Jag vill inte dricka drinkar ur kokosnotter, jag vill ha julmust!
Jag vill rulla mig i snon och frysa inte ligga och chilla i en hangmatta under en palm.

Yo jag ar overtrott hejda!
Trackback
RSS 2.0