Kott

Idag ar det lucia, oh vilken julkansla man kan ha. Tyvarr har jag ju inte nagon julkansla alls! Inte sa konstigt faktiskt. Igar var det boom boom for hela slanten. Det var bratwurst och allt mojligt gott.

Ikvall ska vi nog ga luciatag och som vanligt nar det ar en speciell dag att fira ska Stella inte med ut, hon har dragit till Bangkok. Men som tur ar sa ar ju inte hon den enda manniskan i Ao Nang, faktum ar det det bara kryllar av folk har nu. Jag blir helt folkskygg nar jag gar ut och gar pa gatorna. Jag brukar ju aldrig vara ute och traska pa gatorna, jag glider forbi pa min parla AIIIIRBLAAAAADE men i forrgar traskade jag runt i Ao Nang och delade ut flyers och bade jag och Madde blev helt folkskygga.

Men tjofaderittan det finns ingenting att skriva har for allt jag vill skriva kanns liiiite fel att skriva har sa nu slutar jag TJIPP O HEJ!

Eller jooo... VeggoFrida ar ett minne blott, hon kommer borja leva igen i Sverige men det gar inte att inte ata kott i det har landet eftersom allt innehaller kott eller fishsauce!!

Kommentarer
Postat av: plahnet

veggo frida behöver inte börja leva igen, jag vet allt att du vill äta kött!

2009-12-14 @ 00:30:49
Postat av: ellen

blogga lite ! :p

2009-12-17 @ 21:09:05
URL: http://enlivssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0