Jag har tråkigt

STUDIEDAG = LEDIG! Fast ändå har jag skittråkigt, jag hatar människor som sover hela dagarna, även fast jag själv brukar göra det men nu när det är en dag där man är ledig vill man ju göra något av dagen. Tänkte kila till Nacka Forum ovanligt nog, kanske köpra mig något men Emelie är seg så jag har försökt få tag i henne i två timmar nu och nyss lyckades jag. Hon sov.
Och hon vägrar gå upp nu fast jag har så tråkigt, hon är inte redo att åka förrän kvart över två! Då har typ hela dagen gått. Jag är så arg för att vi inte har studiedag imorgon istället för idag. Torsdagar är värsta dagen, börjar 8.20 med fittig filmkunskap, sen engelska.. Kan det bli bättre? Och idag är ju inte direkt en dag man jublar över att slippa, börjar halv tolv och har två slappa lektioner. Åh, vad jag hatar skolan! Jag behövde nästan vara i skolan idag för att jobba med projektarbetet. Men istället får jag väl ta och plugga lite tills Emelie är klar, kanske läsda lite engelskabok och plugga religion. Tydligen har vi prov på fredag, jag har noll koll.





Igår lekte jag med Stella. Vi var i Forum och spanade på grabben, han börjar känna igen oss.
Sen käkade vi omelett och hoppade över att träna, datanördade oss och kollade på Andra Avenyn, Kim har HIV. Sen låg vi bara där i hennes säng helt chockade och grät lite smått, sen gick jag hem och sov.
Kom på nu att jag kan kolla på Desperate för det har jag inte sett den här veckan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0