Maniac


Såhär hade jag kunnat se ut. Men nu gör jag inte det, trots +9kg så är jag inte riktigt så bred. Ännu.
Jag gjorde ju en upptäckt på friskis för en vecka sen, det var Frida +9kg extra. Inte var det väskan, skorna eller kläderna. Det var jag. Vet inte riktigt vart det satt sig, kanske fått en saftigare nacke och det är ju inget att klaga över.

Idag hade jag psykologiprov. Malin och Sara stannade hemma, riktigt nördigt. Själv gick jag dit och briljerade med mina kunskaper. Sen åkte jag hem, käkade mammas nybakade bröd och en apelsin. Nu ska jag mixa ihop en smoothie!
Måste ladda inför imorgon. Då ska nämligen jag och Stella bege oss till Forum för att spana på mannen i Naked Juice Bar. Han gillar det han ser, vi vet inte om vi gillar det vi ser men vi gillar definitivt det vi sörplar i oss. Mango Mania. Kanske ska prova något nytt? Nej, varför det när man redan har det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0