2009 har precis börjat



Läste precis Elin blogg. Hon skrev att hon saknade oss, det gör jag med. Jag saknar speciellt den här dagen, jag minns den egentligen inte men jag minns att det var något med en ekorre. Och att jag var irriterad på att Elin bara kunde ta bilder från ovan.
Jag är säker på att det var en fredag. För fredagarna var våra dagar, vi behövde inte ens bestämma att vi skulle vara med varandra då. Man var bara tvungen att säga till om man inte kunde, bara om det var något viktigt så var vi inte med varandra. För det var vi.
Och vi gjorde aldrig något speciellt, vi gick hem efter skolan och åt sen la vi oss under ett täcke och skrattade. Någon gång var Stella med och en gång kommer jag aldrig glömma. När vi drog av henne alla kläderna och stängde in henne i köket. Och där låg hon helt naken på golvet när mamma kom hem. Vad vi skrattade.
Jag saknar nian, 2005/2006 var våra år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta söta du.. jag sakanr altl

2009-01-13 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0