partey

WIHO INTERNET HAR KOMMIT FÖR ATT STANNA hoppas jag... Min första vecka som arbetslös har vart spännande, har varit utan internet så jag har mest spelat the sims och chillat inne på mitt rum. Har varit jävligt spännande, har kollat på tusen olika program på tv och min the sims-familj har förändrats men det är lite för spännande så det tänker jag inte ens skriva här för då kommer dom som läser detta dö av för mycket superintressant information. Och det vill jag ju inte.

Idag har jag och Elin kollat på The Mist och käkat glass med hallon. Så spännande var den här dagen. Sen åkte Erik till thaien och köpte mat, då blev jag glad för jag har drömt om yamsallad länge nu.
Nu ska jag sminka mig och vänta på att Lisen ska vakta sina italienska mozarella-ungar färdigt så vi kan åka och partaja hos Bengan. Det blir fjortisfylla för mig ikväll, snor ur barksåpet. Tråkigt nog ur mitt egna som består av:
  • Ouzo
  • Whiskey-liknande sprit från Turkiet
  • Vodka"drink"
  • En lättöl
  • En folköl
  • 2 cl sangria
Undra vad jag ska välja... Får väl köra en lisa och hälla allt i en hink och blanda noga. Sen dricka och be en stilla bön till gud att man inte spyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0