AH som i AHllt

AH.
Ah som i:
Aj min hals har torkat inifrån
Aaah jag orkar inte plugga
AH jag är mätt

En dag som idag. En dag som är perfekt att plugga på. Men det är konstigt det där, så fort det närmar sig ett prov, inlämning eller vad som helst som man måste plugga inför så hittar man tusen andra saker som MÅSTE GÖRAS NU. Tex. blev det plötsligt superbråttom att sy om min klänning till en kjol, att skjutsa Fredrik till jobbet, att läsa den där äckliga boken flera timmar i sträck och väsa lite med min torra hals. Och trycka i sig en torr croissant.

Boken, hur som helst. Den är intressant men fy så äcklig. "När ingen annan ser" heter den och handlar om en kille som blir sexuellt utnyttjad av sin far, den är sann. Jag väntade mig en bok som man skulle få lite illa av, tänka "Stackars kille". Istället var där en bok som i detalj beskriver hur hans far våldtar honom och tvingar honom till massa saker som jag inte ens vill tänka på. Jag måste kisa med ögonen och snabbt bläddra förbi de där äckliga sidorna för jag vill verkligen veta hur det blir när han tar avstånd från sin far och anmäler honom.
Jag blir så äcklad av sånt men ändå vill jag vet veta HUR han gör, alltså killen inte pappan.

Därför har jag satt upp ett mål: läs igenom alla geografi-sidor och skriv lite. SEN LÄS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket trevlig bok du läser Frida, haha... inte...



Kommer du hem till middag idag? Det blir tacos, du, jag, pappa och fredrik... vore jätte-mys!!!



Puss och kram;

Mor din :)

2009-05-11 @ 12:19:50
Postat av: Mamma

Gud vilken trevlig bok du läser Frida lilla... hehe... inte...



Kommer du hem till middag idag? Det blir tacos, du, jag, pappa och Fredrik... vore jätte-mys!!!

Puss o Kram;

Mor din

2009-05-11 @ 12:21:57
URL: http://rude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0