Mindre än tre veckor kvar nu

Jag vet att det var fler än Nina som gillade filmen igår.. Men det var bara hon vågade erkänna det!
Just det.. Måste komma ihåg att fråga om Lisa och Mathilda fortfarande är på Ninas skiva.

Men nu blir det som vanligt här: jag ska plugga men vad gör jag? Jo följande:
  • Funderar på om jag ska kolla på teve
  • Funderar på om jag ska läsa Låt den rätta komma in
  • Hänger på facebook
  • Budar på Tradera
  • Lägger patiens, både med riktiga kort och på datorn
  • Tuggar på min tunga och hoppas att den ska sluta svida
Men nu borde jag sluta upp med allt det där och skriva ett högtidstal som jag ska hålla imorgon. Efter det har jag en inlämning och ett prov kvar. Sen är det FREEDOM!!
Pratade med Sara Blomgren idag.. Tjoho! Kommer att få en kollega från samma klass (eller hon slutar ju också) som förra året. Nu återstår bara att se vem som är roligast att jobba med.. Sara eller Hanna. Inte för att jag och Sara kommer jobba tillsammans men iaf.

NU STELLA KOMMER DIN PRESENT!

Du kan ju få.. Ska vi säga tre gissningar vem det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0