The Proposal... Bröllopsfotografen?

Åh vad jag stör mig på att alla som är blonda skyller sin "dumhet" på sin hårfärg! Nästan alla som har en blogg och som är blonda påstår att de inte kan göra någonting själva. Och så skyller de det på att de har färgat håret blondt. Jag som är född blond är så jävla mycket smartare än alla mina mörkhåriga kompisar.

Igår var jag och Fredrik på bio. Vi skulle se The Proposal. Töntig film, tänkte båda. Men han hade fått gratis bio biljetter till förhandsvisningen och ingen tackar väl nej till lite gratis bio.
Vi traskar dit, behöver inte ens visa biljetten och tycker att det är lite lustigt.
Sen släcks det ner, stämningen höjs.
En trailer börjar. "Den här filmen ska jag se!" tänker jag. Nästan exakt samma skådespelare som i min favoritfilm Smala Sussie, det är värmland och självklart är min älskade Pölsa med.
Vi tycker att trailern är väldigt lång. Börjar undra när riktiga filmen ska börja. Vi kollar ner på pappret som vi fått i handen när vi gick in, Bröllopsfotografen står det. "Dålig översättning" konstaterar vi.
Efter ett tag går det upp för oss att den långa trailern som ännu inte slutat är filmen.
Vi kollar på biljetterna, filmen vi skulle se var visst inte förrän om två veckor. Men inte fan klagade vi, en bio som var ännu mer gratis än vad vi först trodde.

Så enkelt var det att för första gången planka in på bion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0