Ibland alltsa..

Gosh vad det har internetet (sager man sa?) ar bajsigt!!
Jag forsoker prata med Lisa pa msn men det gar inte for man maste typ installera msn har. Facebook chat ar liiite konstigt och segt. Jag far damp men nu har jag kunnat ladda upp lite bilder dar iaf :D

Idag borjade Denice jobba... Dvs att jag kommer vara helt alone har for Stella ar en hog med bajs som jag inte har nagon aning om vad hon gor pa dagarna. I morse akte hon till Surat Thani for att hamta Leo. Jag har ingen hemnyckel, Stella svarar inte pa sin telefon. Lucky me att jag har en mor och en far som later mig komma och simma i deras skitvarma och skona pool pa deras hotell. Det ar dar jag ar nu. Men jag skulle garna aka hem och duscha opch satta pa mig lite klader emn det gaar inte.

Mathilda jagkan halla med om att jag varit en LN. Igar promenixade jag SUPERLANGT tva ganger. Trots att det var dagen efter Halloween och jag var bakis.
Fast jag kanske ska vara lite mer LN anda tills pa torsdag nar mor och far aker tillbaka till Sverige. Kanske ska logga ut fran datorn och ga upp och lagga mig pa deras rena hotellrum med aircon :D

I tink i do that!


Kommentarer
Postat av: Emeleka

HOLAA!! Idag och fram tills fredag är det mass-vaccination för svinis i skolan! Vaccinerade mig idag sen kom jag och tänka på hur det är för er i Thai? Någon svininfluensa eller dylikt än? KJAM

2009-11-04 @ 16:53:19
Postat av: plahnet

Fridaaaa vi saknar dig med! och om du har lite överblivet drama får du gärna skicka över lite hem till norden, kunde behövas...

2009-11-08 @ 14:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0