Imorgon lamnar vi Vientiane

Javla skitapa. Skrev precis ett tusen mil langt inlagg om allt vi har gjort har men sa forsvann det for internet i de har landerna gar fan inte fort och funkar aldrig som dom ska. Men sen kostar det ju ocksa 1000 kip i minuten sa man ska val inte klaga.

Men iaf. Vi svettar sonder har. Idag har vi vart pa marknad, akt tuktuk som nastan gick sonder for vi ar sa tjocka jamfort med alla lao manniskor. Jag har kopt en ursexig manlig gucci planbok for endast 100 000...
Emmy blir sa arg pa mig varje gang jag ska ta upp pengar ur min mini planbok sa hon tvingade mig att kopa en riktig. Tyvarr kan man inte fa nagot i det har landet utan ett snyggt gucci, prada, lacoste, luis vuitton osv marke pa.

Igar var vi och mediterade med munkarna. Kandes lite lustigt for man gick runt och mediterade och vi svennar kande oss lite udda. Men det var kul. Mitt i djungeln. Och nar vi gick runt dar borjade det klinga i nagra klockor och alla hundar som var runt templet borjade yla som vargar och vi bara kollade oss omkring men alla andra befann sig i trans.

Idag var vi vid poolen igen. Det var lite mer folk den har gangen men man kanner sig anda valdigt uttittad. Vi leker att vi ar kandisar och att det ar darfor alla glor pa oss :D

Men imorgon bitti drar vi till Vang Vieng. Lisa, jag tror inte tubingen ar sa kul som du tror! Men det finns andra harliga saker att gora dar... Vill man veta vad ar det bara att fraga Emmys farfar for det har hon skrivit pa hans vykort. Han kommer do av chock.

PS. jag tror att laoen bredvid mig mokade nyss for det STINKER har.

Kommentarer
Postat av: plahnet

Fråga Olle dokumentären var i onsdags! Gissa vem som bandade? Den ska vi se när du är hemma igen :D Ni verkar ha de underbart med allt svett! pussen och kramen!

2009-09-13 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0