Bultande huvud

Idag har mitt huvud gjort uppror och lekt migrän typ. Eller jag vet inte riktigt hur migrän känns men det kändes så som jag tänker mig att migrän känns. Så har legat i soffan som en klubbad säl och bara hasat till kylskåpet för att hämta godsaker och krypit till toan för att lätta på trycket.

Men det var trevligt igår. Vi var i tanto först, käkade yam nua (biffsallad) och drack rosse. Härligt. Men sen skulle vi till Stureplan och spruta, skaka våra lurviga och käka skaldjursplatå men ungefär där kände jag att det var nog för mig. Men jag var ändå inne på Solidaritet och trängdes med de andra stekarna.

Nu ska jag ta en återställare hehehe. Morsan langar spriiten för faan!

Ikväll ska jag gå på bio med min lilla söta flickvän. Vi ska nog se Inception. Vilken dejt.
Det är bra. Jag behöver kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0