Bjud lite då

Men snälla vem är mongot som undrar om jag är gravid? Har kanske fläskat på mig lite sen jag började äta kött men please, jag lovar att om jag skulle vara gravid skulle den där ungen inte må särskilt bra.

Hmm en lagun, jag vet att det finns en på Railey som man måste klättra superlångt för att komma till om den är den du menar Pellberg. Det finns iaf kvar. Har aldrig orkat mig ner till den, försökte en gång men det var alldeles för svettigt.

Igår var vi på Coconut bar och jag och Ri förlovade oss. Gosh vad romantiskt det var, jag tvingade honom att fråga om jag ville gifta mig med honom men han vägrade utan tryckte bara på ringen på mitt finger som han hade gjort av ett cigarettpaket. Aw.
Bass och bandet var där, såg hans nya frippa och den var inte så ful som jag hade tänkt mig. Den passade ganska bra på honom och Stella.. Han hade jävligt snygga kläder!
Ris kompis Jat (eller hur fan man nu skulle kunna tänkas stava det där namnet) var lite sugen på alla farangkvinnor där och gav en ros till en tjej, men det blev lite misslyckat när hon vände sig om till Koko och tackade honom och sen på Luna bar var det ju Koko som fick hångla.
Sen bad han mig prata med en annan tjej som var där för hon var svensk och jag försökte ju så gott jag kunde. Men hon var gift. Haha stackarn har ingen tur och han vill verkligen ha en vit kvinna. Så om någon känner sig sugen är det bara att höra av sig, han är rätt söt.
Fast han har ju redan siktat in sig på en viss trio från Nacka som kommer hit snart. Han har hört rykten om att tre sexiga brudar ska komma hit och hälsa på (och jag sa ju självklart att dom skulle ställa upp på lite love-making som han själv uttrycker det). Så nu går han bara och sparar energi, hoppas ni vet vilka ni är!

Nu ska jag nog ringa Bella och be henne komma och hämta mig så vi kan åka hem till Bass och Lucy och leka.

Fick btw en supersöt bild idag av min käre mor.
Fast nu går det inte att ladda upp bilder hej då.

Kommentarer
Postat av: Pellberg

Japp, det är den lagunen jag menar. Var skitjobbigt att ta sig dit men det var det värt.

2010-02-07 @ 11:24:46
Postat av: Mikaela

Om han inte ska ha alla så tycker jag att du ska ge honom till Mathilda!!

2010-02-10 @ 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0