ge mig

Living the dream! Yeah!
Sitter hemma hos Bella och käkar bilgodis.
Idag har det varit så oerhört varmt att så fort jag jobbade klart var jag tvungen att slänga mig i vattnet på Phranang och glida runt lite, var helt slut av värmen men kunde inte ligga där för Ri kom och ville kissa på mig och sånt tycker inte jag är okej. När jag kom tillbaka till Ao Nang ringde Denice och sa att hon hade gjort köttfärssås (den var helt magnifik! Såg verkligen inte ut som bajs) så den käkade vi på hela eftermiddagen.
(Där svalde jag min sista bilgodis, skicka hit mer tack!)
Sen hängde vi lite här hemma på Wisteria Lane och sen ringde Madde för hon hade hittat en skattkista med två supersöta kattungar i. Så fort jag nämnde det till Bella flög hon upp ur soffan, slängde iväg sin mat och kastade sig på moppen. Så vi for dit och räddade dem från döden.
Så nu är det inte bara Stella som har en katt. Stellas katt kan btw slänga sig i väggen för dessa katter har inte damp, har fyra hela tassar och svansen är rak och fin som på en normal katt. Dessutom blänker pälsen helt underbart vackert. Synd Stella.

Glömde lämna in min moppe idag igen så detta är ännu en dag utan moppe, tur att jag har Ri som kör mig hem från jobbet varje dag och skjutsar mig så jag kan käka. Synd bara nu att jag vill ha något smarrigt att snaska på men har ingen moppe att köra på och har inga pengar på mobilen så jag lär väl dö här av sockerbrist.
Det gör ju inte saken bättre att Bella och hennes mor har åkt för att käka bananpannkaka :(
Vill bara ha en stor jävla Marabou att trycka in i käften. Skulle inte sitta fel med lite Santa Maria Tex Mex nacho chips med gucca och tacosås och gräddfil heller... Ibland vill jag bara åka till Sverige och käka lite.

Tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0