im in heaven

Nu blir det inlägg nr två idag men det skiter jag i för jag har ändå inte varit så överdrivet ihärdig här på bloggen under sensommarn, hösten och vintern. Snart är det ju för fan vår!
Fysan i brallan.

Idag kom Denices mor med pojkvän hit och lagade mat, mumsigt och jag blev mätt och däckade en stund framför 90210. Göttigt när man äntligen kan ladda ner och börja hänga med i vad som händer i såpavärlden igen. Har känt mig helt lost det senaste halvåret.
Sen ringde Stella och snickelisnackade en stund. Wow vilka svar hon fick i örat som hon aldrig hade kunnat tro. Sen kom grannen med dörrmannen och fixade dörren, inte för att jag vet om det blev något bra eller så..

Ikväll ska vi till full moon bar och dricka Sangsom med Mia. Kanske blir man mucho mao eftersom jag bara ätit en gång idag och det är redan middagstid.

Jag har kommit på att om jag sitter på Bellas veranda funkar internet superbra. Så nu satt jag här utanför och så kom Bella och hennes mor hem och bjöd in mig i huset och gav mig en mumsig kokosbulle och cola.
Oj jävlar nu kommer det ostbågar här! Måste sluta!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0