Min nya datår

Yes då var man hemma då. Hihi japp ligger i sängen med min nya dator och är superglad för internet fungerar. Provade hela kvallen igår men det gick inte och Ri ringde sönder mig så jag gav upp och åkte till Mai som fyllde år så satt vi där och drack öl tills jag höll på att dö för jag var så trött. Igår var det en mysdag. Det regnade jättemycket så jag vaknade av att Ri ringde mig och sa att han var på väg hem igen för att det spöregnade, jag ringde Emil och han sa att jag inte skulle jobba för det regnade så mycket. Så vi låg i sängen hela dagen och lyssnade på regnet och det kändes verkligen som svensk sommar. Sen åkte jag och Bella till Krabi Town och hon fick bad news. Efter Krabi Town åkte jag till Denices mors hotell (det är inte bara hennes hotell, även Thomas Di Leva bor där. Ja Ao Nang är rätt kändistätt) och så fick jag min underbaa julklapp. Så nu kan jag skriva åäö men det är rätt jobbigt att vänja sig vid det.. Skriver med a och o hela tiden så jag får ändra. Har ju inte använt en svensk dator på fyra och en halv månad. Men nu jävlar kan alla förstå vad jag skriver ordentligt!! Och internet har man gratis i lyan också. Inte för att det är det snabbaste eller så men det är gratis och gratis är gott. Jag har verkligen längtat så efter den här datorn att jag gick upp kl 8 i morse och åkte hem till min dator. Hihi fniss fniss. Men nu ska jag surfa runt på internet, tänkte ladda upp bilder och så och spara dom i datorn men det går ju inte för kameran ligger i koma efter att Denice har vart och kladdat på den. Ps. Jag känner en doft av svett stiga från mina armhålor. GÅTT!

Kommentarer
Postat av: ellen

kul att du fått datan ;)

men kan du inte ladda upp lite bilder ? ^^

2010-01-08 @ 20:52:04
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0