RIP Stina

Glömde berätta om en liten grej som inträffade här på Wisteria Lane igår.
Bella traskade runt i handduk hemma hos sig och katten gick ut på äventyr, hon bad mig då vakta katten och det gjorde jag. Efter typ tretton sekunder kommer cp-katten, vår gravida grannkatt som jag hatar för den är så jävla jobbig, och börjar stirra ut lillkatten. Jag tar tag i cp-kattens halsband och kastar iväg den men den vände typ i luften och flög på lillen med ett skrik.
Jag skrek till Bella att cp-katten höll på att döda hennes katt och hon flög ut genom dörren. Sen tog hon in sin katt och den blödde på ryggen och var superrädd.

Idag åkte Bella och hennes mor på visarun och Bella frågade om jag kunde titta till lilla Stina så allt var okej. Självklart gör jag det. När jag traskade in genom dörren låg missen där och sov. Den vaknade inte av ljudet av dörren så jag sa hej lilla stiiiiiiinaaaa!! men hon reagerade inte på det heller. Så jag petade in pekfingret i magen på henne och hon var hård som en sten. Död.

Jag är egentligen en bra kattvakt!

Vila i frid lilla Stina. Nu måste vi bara hitta en ny katt till Bella.

(Det luktar verkligen blodpudding här, fy vad jag är sugen på det.)

Dom kom hem alldeles nyss och jag var tvungen att break the news. Sånt är inte min starka sida eftersom min reaktion när jag hittade katten var att jag garvade. Sen kom grannen nyss och skulle hjälpa till att begrava den och katten var stel som kycklingklubban jag åt till lunch. Men nu vilar den så fint i sin grav tillsammans med grannarnas alla andra djur som också har dött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förlåt men fy fan vad roligt:D

2010-01-26 @ 00:52:48
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0