Glass

Igår var det taconight då. Gott som satan.
Mycket härliga tillbehör, öl och efterrätt. Improviserade ihop en äppelpaj med vaniljglass. Kittlade skööt i kistan kan jag lova. Fick en liten foodbaby. Inte bra att svulla i förstoppningarnas land. Kommer sitta kvar tacorester i min kropp tills jag får turistdiarré i Thailand.

Idag vettefasen hur jag jobbar. Blir nog kväll.
Imorgon är jag ledig. Då ska jag fixa all skit här uppe. Plugga lite, boka resor, hålla tummarna att det blir bra väder så jag kan gå ut och få lite frisk luft etc.
Idag var det faktiskt lite solsken. Jag och Madde knallade till tjorren och köpte KINGSIZE glass.

Nu dööööör datorn tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0