Peengaar!

Lite glad är jag idag. Ska jobba klockan två - kul. Ska få en ganska fet lön den 25 - kuuul. Okej ganska fet lön, snackar 900 kr men tycker ändå att det är helt okej lön för en dags coladrickande i baksätet på en lastbil. Vad säger ni?

Så när dessa pengar trillar in på kontot kan jag betala av 900 kr av min skuld till mor och far! Woooh!

Igår kväll var jag glad. Pratade med Stella och Lisa på skype i över två timmar och det gjorde min kväll kan jag säga. Tacka gudarna för skype!
Har ju inte fått stilla mitt skypebegär på några dagar eftersom min man begett sig hem till sin lilla by i flera dagar och vägrar höra av sig till sugarmama. Kanske överför lite pengar till hans konto så han inte glömmer bort hur mycket han älskar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0