Stella 20 jordsnurr!

All right bäst att ta det säkra före det osäkra. Installerade den här Norton grejen som har ploppat upp varje gång jag satt på datorn nu sen jag fick den och väntade mig feta räkningen. Detta var tydligen en testversion och jag har ingen aning om den var gratis eller inte för det står ingenting om några priser någonstans.

Söker nu igenom hela datorn efter den där jävla trojanska hästen som alltid söker upp mig vart jag än är. Hoppas att jag tar död på den en gång för alla! Hoppas verkligen inte att det kostar för då är jag dödens.. Räkningar kan jag ta när jag är i Sverige!

Idag är det Stellas födelsedag vilket innebär att jag numera är den enda tonåringen kvar. Känns gött. Men om sex dagar blir jag också gammal och skruttig.
Vet inte riktigt vad som händer idag. Det är väl upp till Stella men hur som helst måste vi åka och boka Phi phi. Skulle egentligen hänga i poolen hela dagen sa hon men det verkar som att hela Klong Hang ligger i koma för det är helt dött här. Ingen verkar vara vaken förutom jag och jag har tråkigt!
Tänkte tvätta så jag har något att ha på mig ikväll men som vanligt har vi inget vatten. Jävla skit!
Sen har jag ju eventuellt en påbörjan till halsfluss som ligger och gror på mina mandlar. Därför har jag gått och lagt mig supertidigt varje dag nu i flera dagar.

Men nu ska min dator vara säker tydligen! YEY!
Dags att bege sig till Ao Nang och köpa biljetter och kanske inhandla en present till Stella :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fridis jag lider med dig, halsfluss ar javulens pafund! Halsa stella grattis btw!

2010-03-15 @ 16:05:22
Postat av: Anonym

ovanstaende fran plahnet

2010-03-15 @ 16:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0