Min SVIKARE till pojkvän


Den här läckra bruningen har lämnat mig och kommer inte komma tillbaka förrän om fleeera dagar! Jag tillät honom att fara för han sa att han skulle vara borta i två nätter och sen komma hem och ta hand om lilla hjälplösa mig men nu är det andra bullar som gäller.
På torsdag kväll är jag inte ensamstående mamma till sju bananflugor längre. Då kommer han hem. Skulle hellre vilja att han kom hem NU så jag kunde ta med honom till Coconut och visa honom Bacs nya look och kanske bjuda honom på pannkakorna som ligger kvar i kylen sen jag åt middag all by myself.
Nu ska jag skära lite gurka om det finns någon kvar och äta lite nam prik. Den enda sortens dipp som finns i det här landet, thaiarna dippar liksom inte chips och grönsaker på fredagskvällarna framför teven. Det är en sak jag inte förstår med de där thailändarna, hur kan man frivilligt tacka nej till dipp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0