Det är därför det är så grönt här

Ujujuj vad det regnar här! Jävligt skönt ändå för jag har en känsla av att det annars skulle varit lite svettigt här. Igår sov jag mellan halv ett och fyra på dagen, då ska det ju vara jättevarmt men det var kallt. Fick ha på mig en filt! Så himla skönt för jag vill ju att Ri ska kunna krama sönder mig när jag sover utan att behöva knuffa bort honom när det blir för varmt.
Lite tråkigt med regn eftersom jag vill åka och hälsa på Stella och Leo.

Alltså Leo är ju bara för jävla go!!! Han kan räkna, prata och göra en massa dumma grejer.
Igår fick han en liten present av mig som jag kände passade honom ganska bra (även fast den var lite för liten), han gillar tydligen huvudbonader.
Men inte bara den han fick av mig, han har även klätt ut sig i inslagningspappret och lite burkar. Han har snackat med Ris kompisar och jag blir jätteimponerad över av allt han gör. Han kan PRATA!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, va fin han är. Ser ut som min farfar i den kepsen :D Ska bli underbart att se honom klä sig i julpapper när vi kommer!

2011-08-26 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0