Köpte en massa piercingar


Och den här tyckte jag var lite rolig. Tills jag provade den. Fy satan vad ont den gör.
Den är vass som tusen nålar och skär upp gommen och tungan. Extra skönt när min tunga är lite bränd också. Det är därför den är så prickig.

Vill ni veta anledningen till att tungan är bränd? Ja det vill ni.
Jag käkade ett plommon idag som hade massa bruna små runda grejer i sig. Det trodde jag var helt ok. När jag hade ätit upp halva plommonet så visade det sig att det bodde en liten rosa mask däri. Så jag började misstänka att de bruna små bollarna var lille maskens ägg. Kan mycket väl stämma sa min far när jag frågade honom.
Så jag hetsdrack jättevarmt kaffe för att äggen skulle dö.

Men nu känner jag mig lugn. Pappa sa att om det nu är ägg så är risken att de överlever väldigt liten.

Någon som vill hångla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0