ÅH NEJ JAG GLÖMDE MIN SOLOLJA VID POOLEN :(

Ujujuj jag tror att de veckorna som min familj var här så tog alla mina krafter slut. Igår kväll däckade jag framför filmen vi kollade på klockan tjugo över tio! Kämpade som fan med att hålla upp ögonlocken. Ri var klarvaken så det kändes bara stört att jag skulle vara så trött. Det är ju han som är mästerdäckaren.

Har sovit i cirka tolv timmar i natt och sen har jag och Denice slappat vid poolen hela dagen. Så nu är jag sådär lagom uttorkad, bränd och allmänt slut i kroppen. Nejrå, inte bränd.

Snygging som satt och glänste vid poolen (glänste av svett dårå)

Har köpt lite mackor så nu ska jag fixa i ordning lite varma mackor i ugn med HUSHÅLLSOST! Yes, det ska bli gott. Sen ska jag väl slänga mina halvmögliga lussebullar.. Eller så äter jag de och hoppas på salmonella eller något så slipper jag träna för att bli smal.

Så gör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0