Nyars... Mal?

Det har aret (eller nasta da) ska jag ha nyarsloften. Eller inte nyarsloften. Jag ska forsoka komma pa lite mal som jag ska uppna till nasta nyar. Men vad vet jag inte riktigt annu. Jag har ju hela dagen imorgon pa mig att klura ut vad det ska vara. Men ingot sant dar tontigt som att borja banta (det loste jag ju tidigare med lussebullarna) eller trana.

Ikvall lar jag inte komma pa nat for Denice ringde nyss och berattade att hon skulle komma hem till mig ikvall och ha myskvall.

Alskar den har iPaden btw. Den har borjat lara sig svenska nu och kan ratta mig nar jag skriver fel, istallet som forut nar den ratttade alla mina svenska ord till engelska. Dock ville den alldeles Nysa skriva muskvall istallet for myskvall... Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0