En bränd sälunge är vad jag är


Idag har vi åkt på Four Islands och jag var jävligt duktig och smörjde mig överallt flera flera gånger. Hjälpte det? NEJ. Jag är bränd, överallt. Det lyser inte riktigt men det gör ont och jag undrar hur det gick till. Jag har en släng solsting och har sovit ett tag men mår inte helt hundra ändå.
Verkar som att alla andra ska ut ikväll och det gör mig inte glad för jag hade ju planerat utgång imorgon och då lär väl alla vara trötta. En sak är iaf säker, jag går inte ut ikväll för det kommer bara att sluta med att jag ligger och sover under något bord någonstans.

En annan sak är också säker, imorgon ska jag inte sola! Tror att det har blivit lite för mycket sol för mig på senaste tiden. Jag kommer att bli allt för brun och rynkig om det fortsätter såhär.
Kanske får åka och hänga i sötvattenshålan imorgon i skuggan.

Ri håller på att laga mat till oss nu och sen tänker jag tvinga honom att köra mig till 7eleven för jag ska fanimej ha kitkat! Och kanske lite mjölk. Sen ska jag smörja in hela kroppen med ett tjockt lager aloe vera och sen lägga mig framför teven och somna och låta Ri BÄRA mig till sovrummet när det är läggdags.
Jag tänker inte ens tvätta mitt hår trots att det är skitigt.

Btw så har min kamera dött på riktigt. Eller den är inte död. Det går att ta bilder men det går inte riktigt att se vad som är på bilderna så från och med nu kommer inte en enda färsk bild att komma upp varken på facebook eller här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0