Huvudvärk

Igår blev det inget bloggande. Vaknade vid två, sov alltså i tolv timmar och idag tog jag det ett steg längre. Sov i tretton timmar men det är bra för jag känner ett begynnande migränanfall. Skitont i huvudet och bakom ögonen och solljus klarar jag inte av, borde kanske åka upp till Lofoten nu för där lär det ju inte vara en gnutta ljus.
Vet inte hur länge det här ska hålla på.
Oftast när jag får såhär så har jag ont i hela huvudet och allt i några dagar innan det kommer.
Har förresten också ont i varenda liten muskel i hela kroppen, även ringmuskeln men det kan bero på att jag är förstoppad. Hehe. Vet inte om de andra musklerna har träningsvärk?

Kanske får gå ut ikväll och dricka lite Gin&Tonic och se om det blir bättre eller sämre. (Värt att ha en kille som jobbar i en bar för då kan man få prova på att dricka annat än öl utan att gå i personlig konkurs.)

Nu ska jag nog käka lite ris och ägg och sen åka hem till Bella som kom igår. Kolla lite på Noah som tydligen blivit snaggad! Ska bli spännande att se om den lilla lilla mannen har blivit något större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0