Vad händer idag?

Lite ont i magen, lite bajsig idag. Men annars rullar det på. Ska väl snart åka in till Ao Nang och utföra lite ärenden med min man men utom det står det inte mycket på schemat idag. Nej där ljög jag, i eftermiddag ska vi fara in till Krabi town och en bit längre bort ändå.
Busa lite.

Igår skulle jag och Denice ha movienight (igen!) och Ri skulle försöka vara med men antagligen somna men vi åkte till Koko och hälsade på den skadade sälen (ja, Ri var ju på väg till försäkringsbolaget igår igen och självklart blev det inte av då heller för Koko var med om en liten moppeolycka och var tvungen att åka lilla ambulansen till sjukan. Vet inte om jag vågar låta Ri åka till försäkringsbolaget igen för vem vet vem det är som kommer att bli skadad då).
Men när vi kom tillbaka därifrån blev Denice en fjollig nörd som var trött och åkte hem. Och inte fick jag sno hennes film heller. Så jag och Ri kollade på Due Date och han somnade inte! Kors i taket.

Nu har det slutat regna ute så jag kanske ska klä på mig och ta tag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0