Mot Penang!

Sitter och käkar frulle nu, jävligt okokt ris så det kommer ju röra om i kistan men hoppas inte att det händer förrän jag fått ett rum ikväll. Annars blir det inte kul för de som ska dela minivan med mig.

Åker ju ganska sent idag, skönt för jag orkar inte komma till Penang så jävla tidigt och sen göra ingenting men jag hoppas att det inte är för sent att komma dit vid åtta ikväll. Är lite nervös att jag inte ska få något visum så snälla håll tummarna för mig!

Har redan varit och handlat lite snacks och sånt, lagat frukost och nu när jag käkat färdigt ska jag packa ner lite grejer. Får se om jag åker och köper en bok men det lutar åt att jag inte gör det. Kanske kan införskaffa mig en bok när jag är där. Jag har förresten också redan varit på Green Planet och hämtat lite åksjuketabletter så jag kan bli lite sömnig och kanske lyckas sova hela vägen fram och tillbaka. Allt detta har jag alltså uträttat innan klockan är nio på morgonen. Dra på trisser!

Nu ska jag surfa runt lite här, duscha och sen åker jag om en timme. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0